Motgång motgång framgång!

Fråga:Är jag bitter för att jag hellre spendera natten i sängen än att tramsa i bunglow bredvid på en förfest med endast tjejer?
Svar:Nja lite men bara för jag plötsligt känner mig väldigt ålderdomlig.

Fråga: Är Jag bitter för att jag måste ha servicetelefonen på teamdagen i morgon?
Svar:Ja en smula men min vanliga otur.

Fråga: Är jag bitter för att jag inte får äta någon på 12h för att min DM tvingat mig att gå till sjukhuset för att ta blodprover?
Svar: Ja , extremt halva fridagen kommer gå åt till att få nåla i armen. Dessutom är jag sjukt hungrig och grinig!

Fråga: Är jag bitter för att jag sedan nyår trasslat in mig i det ena tjejdramat efter de andra??
Svar : Oja..tär extremt på humöret.

Fråga: Är du världens lyckligaste person som ska tillbaka till Kos i sommar.
Svar: JAAAAAAAAAA


Kommentarer
Ajla

Vem skall till kos? Sara?

Svar: Hej fina du,Nej det är katten Anna som ska dit :)
Katten och Gubben

2013-01-15 @ 10:56:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

greekdream.blogg.se

Längtan efter ett liv i Grekland.

RSS 2.0