Livet i Mexiko

Det är en skam. En skam att katten inte alls har det så kul och att hon har så pass lång tid kvar på GC. En skam att jag bara njuter till fullo av livet i Mexiko och inte alls vill åka hem. En stor skam att jag ska hem om 5dagar. Fem dagar. Jag njuter av varje sekund och har det så himla bra här. Allt har bara plötsligt blivit helt fantastiskt, vi har lärt känna massa nya människor, livet är bara på topp och jag bara älskar varje sekund av det. Okej inte varje sekund, idag har jag haft ganska många sekunder med baksmälla, de har jag inte riktigt njutit av. Men annars. Vilken skam. Mina vänner har alltid trott att jag ska träffa en grek och gifta mig. Det trodde jag också. Men plötsligt har jag insett att mexikanare är ta mig tusan inte så dumma de heller. //Gubben


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

greekdream.blogg.se

Längtan efter ett liv i Grekland.

RSS 2.0