Svar till Katten!

Kai esi mou leipeis, eisai h gata mou!
 
Det var faktiskt precis vad jag behövde läsa nu, efter världens längsta och en av de sämsta dagarna på en evighet.
 
Idag har jag bråkat med "Bellman" på ett hotell och stått och diskuterat med en manager om två olika åsikter. Jag har åkt transfer i nästan tre timmar för att inse att några väskor har hoppat av på två hotell tidigare, då har jag åkt tillbaka nästan 40min för att hämta väskorna och sedan kört tillbaka till det sista hotellet för att äntligen tillsist kunna åka hem, ytterligare en timme.
 
Sen skulle jag visa att min nyckel som har slutat att fungera i porten inte fungerar längre, jo då, tro fan att den börjar fungera just när jag ska visa motsatsen.
 
Piss och lort. Jag är så irriterad att jag går och lägger mig. 
 
Katten, du fattar vilken retfull dag va? ;)
 
Filakia polla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

greekdream.blogg.se

Längtan efter ett liv i Grekland.

RSS 2.0