Katten har funnit en annan katt!

Efter alldeles för många sömnlösa timmar, dagar och veckor av utekvällar och sangria somnade jag kvart 6 igår kväll.. kl 00.30 vaknar jag av att jag i drömmen har en katt som puffar mig på hakan. Jag vaknar till och ser det som ett tecken på att jag glömt tvätten i tvättmaskinen.
 
Kl. 05.00 vaknar jag är pigg som helst och då har jag verkligen en av katterna som ränner runt i området där vi bor sovandes ovanpå mig med huvudet på min kind!!
 
Han gäspar och tittar yrvaket på mig och hoppar sedan ner och ställer sig vid dörren och vill gå ut.
 
Märklig!!


Kommentarer
Gubben

Hahahaha, alltså jag vill skratta ihjäl mg! Det är ju bara hur fantastiskt som helst!

Hahaha!

Va det en ren katt?

2013-03-22 @ 17:51:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

greekdream.blogg.se

Längtan efter ett liv i Grekland.

RSS 2.0