Livet..

livet på denna ön suger just nu..eller de har det alltid gjort iofs. Teamt är lika med noll..ön är en glömd sten i havet och den sista månaden och de tio dagarna gååår så långsamt! Vi har inget bättre för oss än att irritera oss på varandra..och en eller två turer på yumbo det är iallafall kul i mellanåt och äta fisk med remulad. Thank god for miss dragqueen vanity case och den danske krog!
 
Idag har jag även av misstag råkat dricka från en vattenflaska fylld med hett kranvatten som jag gjorde iordnig igår för att ha under fötterna i sängen. Vattnet var svalnat och inte tänkte jag på de när jag klunkade i mig större delen av det.....faaaan!! Hoppas på den god viljan nu då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

greekdream.blogg.se

Längtan efter ett liv i Grekland.

RSS 2.0