Inte bara katten som är glömsk

Den senaste tiden har jag varit ute och rest en del. Faktum är att jag i loppet av 10 timmar hade glömt min resväska tre gånger.

1. Jag packar ur alla grejer ur bilen vid flygplatsen och börjar gå mot ingången. Jäklar! Mina väska är kvar i bilen hojtar jag och springer tillbaka.
2. Vi landar i Milano och är på väg ut ur flygplatsen när jag kommer på att jag måste hämta min väska på bagagebandet.
3. Jag går på toaletten och tar väskan med mig. Ut kommer jag dock utan väska och får springa tillbaka in.

Ett tag så tänkte jag att jag aldrig skulle få med mig min väska hem igen. Men här sitter jag nu idag och Urban, min resväska är med mig hemma hos mamma.


/Gubben


Kommentarer
Eva i Aten

Hihi, tror sådant bara händer när man reser mycket...! När jag var ung och resvan satte jag mig på tåget söderut bara för att upptäcka någonstans i Danmark att jag helt glömt bort att man måste ha passet med sig... bara att vända hemåt...

Svar: Haha ja när man har vanan inne så blir det lätt att det går på räls och blir lite dumt. Så typiskt! Hoppas att du fick en bra resa ändå efter att du hämtat passet.
Katten och Gubben

2012-11-12 @ 21:40:37
URL: http://evaiaten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

greekdream.blogg.se

Längtan efter ett liv i Grekland.

RSS 2.0