Vivia la rainbow

Igår gjorde jag en S+A a la Thessaloniki...tog en bytur med 10 euro oå fickan som inte räckte långt..Ingen taxi hem utaaan en lååång promenad genom morgonen utan skor i fem kilometer..
 
Låt mig börja från början..jag och min nya vän J som är en av regnbågens folk bestämde oss för att ta en kaffe en ..kaffen blev ett glas vin som blev till en flaska ..sen var cirkusen igång. J, var mycket noga med att de inte skulle se ut som vi var ett par för att minska sina chanser på det manliga smörgåsbordet som plötsligt dukade upp sig på clubben..när han sedan märkte att de inte hjälpte fick jag istället ageran lockbetet som han sedan halade in med bytet på kroken..Herre gissendes vilken ovanlig kväll det blev!
 
..och så klockan.är strax efter 04 och jag är trött..´"eh J, har du typ 3 euro till en taxi..jag har 2. J:Nej jag är pank.. Ops...så började vi den långa vandringen hem..
 
Så mycket roligare blir det inte här på GC..men snart kommer ansökningarna!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

greekdream.blogg.se

Längtan efter ett liv i Grekland.

RSS 2.0