En ko

Jag fick en mindre chock tidigare när jag loggade in här idag. Då möttes jag nämligen av en ruta. Inte vilken ruta som helst. Det är en bild på en grön äng och en rund, lite små tjock ko. På bilden så står det "Bloggen är så ny att det finns ingen statistik att visa. Under tiden använder vår ko denna yta för bete."

Detta vart jag tvungen att genast berätta för katten.

"vad fan! det är en ko som använder vår statistikruta för bete! Det var det jävigaste!"

Ändring på det tack!

// Sara "gubben" som för tillfället är hemma i den lilla "storstan"

ps. jag ber om ursäkt för mina fula ord.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

greekdream.blogg.se

Längtan efter ett liv i Grekland.

RSS 2.0