Over and out

Nu checkar jag ut för ett tag.

Om en liten stund går turen till Norge, närmare bestämt Fredrikstad och imorgon flyger vi ner till Italien för en galen Halloweenfest med rugbylaget- Det här kan inte bli annat än succé!

På lördag är det dags att byta destination till London och mina fantastiska vänner från tiden när jag bodde där. Kanske stöter jag på en och annan gammal reseledare också.

Hur som helst, jag vet inte helt när jag är tillbaka. Det blir ändå aldrig som jag har tänkt mig och därför har jag helt enkelt inte bokat något biljett ännu.

Katten tar hand om er så länge!

//Gubben


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

greekdream.blogg.se

Längtan efter ett liv i Grekland.

RSS 2.0